flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

За 2017 рік

27 лютого 2018, 10:55

АНАЛІЗ

стану організації роботи зі зверненнями громадян протягом 2017 року

 

У Волочиському районному суді здійснюється всебічне, об'єктивне та повне з'ясування обставин, викладених у зверненнях. Відповіді на звернення надаються з додержанням строків, встановлених Законом України ''Про звернення громадян''.

При наданні відповідей на звернення громадянам роз'яснюються вимоги ст. 17 Закону України «Про звернення громадян» щодо права в установленому чинним законодавством України порядку оскарження.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, запобігання проявам корупції серед працівників апарату суду та суддів, керуючись Законами України "Про звернення громадян", "Про засади запобігання і протидії корупції" та на виконання  Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" від 07.02.2008 № 109/2008, у Волочиському районному суді функціонує "телефон довіри".

Недоліків в організації роботи із зверненнями громадян не виявлено.

Протягом звітного періоду до суду зверталися громадяни із усними зверненнями, про що зроблено відповідні записи у журналах прийому громадян головою суду та керівником апарату в кількості 32 осіб.

Громадяни переважно зверталися за консультаціями з наступними запитаннями: проходження стажування в суді, склад суду, щодо вакантних посад в суді, новини процесуального законодавства, щодо дій ЦНАП, ставки судового збору, вимоги до позовної заяви, ставки судового збору, звернення до відділу державної виконавчої служби щодо виконання, графіки та адреси судів України, порядок ознайомлення з архівними справами,   тощо.

Усі звернення надійшли від громадян, які було розглянуто невідкладно на особистому прийомі громадян головою суду та керівником апарату, заявникам надано вичерпну відповідь.

Протягом звітного періоду надійшли:

  1. 12 заяв від Маначинського С.Я.  незрозумілого змісту:  обговорення дій Хмельницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, про отримання пенсії,   надання послуг адвокатом суду

Усі заяви розглянуто в межах передбачених Законом України “Про звернення громадян”.

В суді заведено журнал реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян, на усі звернення заведено справи та реєстраційно-контрольні картки.

Скарги на дії працівників суду та організацію роботи суду на розгляд не надходили.

Станом на 01.01.2018 року нерозглянутих звернень немає.

 

Керівник апарату

Волочиського районного суду                                                  Н.Л. Кадобна