flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернень громадян у 1 півріччі 2014 року

01 липня 2014, 11:58

У Волочиському районному суді здійснюється всебічне, об'єктивне та повне з'ясування обставин, викладених у зверненнях. Відповіді на звернення надаються з додержанням строків, встановлених Законом України ''Про звернення громадян''.

При наданні відповідей на звернення громадянам роз'яснюються вимоги ст. 17 Закону України «Про звернення громадян» щодо права в установленому чинним законодавством України порядку оскарження.


 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, запобігання проявам корупції серед працівників апарату суду та суддів, керуючись Законами України "Про звернення громадян", "Про засади запобігання і протидії корупції" та на виконання  Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" від 07.02.2008 № 109/2008, у Волочиському районному суді функціонує "телефон довіри".

Недоліків в організації роботи із зверненнями громадян не виявлено.

Протягом звітного періоду до суду зверталися громадяни із усними зверненнями, про що зроблено відповідні записи у журналах прийому громадян головою суду та керівником апарату в кількості 45 осіб.

Громадяни переважно зверталися за консультаціями з наступними запитаннями:

порядок заміни неналежного відповідача;

порядок відводу;

порядок заочного розгляду справи;

повернення помилково сплаченого судового збору;

виконання судового наказу;

підстави звільнення від доказування у процесі;

обчислення процесуальних строків;

категорії справ, де здійснюється розшук відповідача;

відкриття виконавчого провадження;

порядок надання побачення із підсудним;

порядок надання направлення на судово-медичну експертизу;

видача дублікату виконавчого документа;

порядок подання заяви про забезпечення позову;

порядок дослідження доказів по цивільних справах;

порядок заміни неналежного відповідача;

скасування судового наказу;

строки позовної давності;

порядок оскарження рішень до апеляційного суду;

права та обов'язки сторін процесу;

порядок повернення речових доказів;

видача копій виконавчих листів, рішень, постанов;

тощо.

Усі звернення надійшли від громадян, які було розглянуто невідкладно на особистому прийомі громадян головою суду та керівником апарату, заявникам надано вичерпну відповідь.

Протягом звітного періоду надійшла 1 скарга від пенсіонера Бондаря І.М. Дана скарга на бездіяльність посадових осіб Вінницького апеляційного адміністративного суду була направлена Бондарем І.М. до Генеральної прокуратури України, яка, в свою чергу, скерувала скаргу для розгляду до Волочиського районного суду як суду 1 інстанції. Скаржнику на наступний же день було направлено вичерпну відповідь про результати розгляду позовної заяви у районному суді та апеляції у ВААС. Повторно скарга не надходила.

В суді заведено журнал реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян, на усі звернення заведено справи та реєстраційно-контрольні картки.

Скарги на дії суддів, працівників суду та організацію роботи суду на розгляд не надходили.

Станом на 01.07.2014 року нерозглянутих звернень немає.


 


 


 

Керівник апарату

Волочиського районного суду                                                               Н.Л. Кадобна