flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вивчення ТУ ДСА України у Хмельницькій області стану організації роботи суду

16 листопада 2016, 09:37

 Відповідно до плану роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області на ІІ півріччя 2016 року, 8 листопада 2016 року у Волочиському районному суді проведено вивчення стану організації діяльності та обліково-статистичної роботи.

Перевірці підлягали наступні напрямки роботи суду:

1. Організація роботи управлінської діяльності

1.1.  Організаційне керівництво діяльністю суду.

1.2.  Ведення книги наказів.

1.3. Планування роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів.

1.4. Розгляд питань на оперативних нарадах місцевого суду, прийняття відповідних рішень і контроль за їх виконанням.

1.5.  Проведення аналітичної роботи місцевого суду.

               2. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення  суду.

2.1. Відповідність наявних матеріальних цінностей суду даним бухгалтерського обліку (інвентаризація необоротних активів).

2.2. Порядок реєстрації вихідної кореспонденції та списання знаків поштової оплати.

2.3. Стан обліку та зберігання юридичної літератури. Бібліотека суду.

2.4. Дотримання правил зберігання печаток і штампів суду.

2.5. Дотримання правил експлуатації газо- та електролічильної техніки.

3. Організація роботи з ведення судової статистики, діловодства та архіву

3.1. Оформлення та ведення номенклатури справ суду, відповідність змісту документів призначенню справи.

3.2. Організація ведення обліково-статистичної роботи суду. Своєчасність, повнота і достовірність заповнення працівниками апарату суду документів первинного обліку.

3.3. Порядок і строки передачі справ суддям для розгляду.

3.4. Організація роботи секретарів судового засідання.

3.5. Порядок направлення справ для перегляду судових рішень в апеляційному та касаційному порядках. Видача судових справ для ознайомлення, на вимогу відповідних органів, а також порядок видачі копій документів з судових справ.

3.6. Звернення до виконання судових рішень, у тому числі тих, що підлягають негайному виконанню. Оформлення документів і справ при зверненні до виконання вироків, рішень, постанов, ухвал суду.

3.7. Достовірність та оперативність подання  статистичних звітів.

3.8. Дотримання вимог інструкції з приймання, обліку та зберігання речових доказів. Звернення до виконання судових рішень у частині речових доказів.

3.9. Ведення архівної роботи в суді, співпраця з відповідним територіальним органом державного архіву. Приміщення архіву суду.

3.10. Дотримання строків зберігання справ і матеріалів в архіві суду, складання опису судових справ та інших матеріалів, переданих до архіву суду.

3.11. Знищення документації суду, оформлення справ за номенклатурою з оригіналами судових рішень.

4. Кадрове забезпечення

4.1. Наявність нормативної бази з питань державної служби.

4.2. Дотримання вимог щодо ведення кадрового діловодства.

4.3. Порядок прийняття на державну службу, практика прийняття на державну службу.

4.4. Розподіл функціональних обов’язків між працівниками, наявність посадових інструкцій. Наявність Правил внутрішнього трудового розпорядку роботи суду та їх дотримання.

4.5. Формування кадрового резерву для державної служби.

4.6. Декларування доходів.

4.7. Плинність кадрів державних службовців в апараті судів, та її причини.

4.8. Питання дисциплінарної практики, обґрунтованості застосування в загальних судах області  заходів заохочення і стягнення.

4.9. Ведення особових справ, трудових книжок працівників апарату суду.

5. Робота зі зверненнями громадян

5.1. Організація роботи з виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України “Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення”, “Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення”.

5.2. Дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України.

5.3. Наявність графіка та правил прийому громадян.

5.4. Здійснення головою суду особистого прийому громадян.

5.5. Дотримання строків розгляду звернень громадян. Оформлення проваджень за зверненнями, ведення діловодства.