flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Чергування на період виборчого процесу в Україні

18 липня 2019, 15:16

 

Волочиський районний суд

Хмельницької області

 

Н А К А З № 151/07-04/2019

 

18 липня 2019 року                                                                                                                                                                          м. Волочиськ

 

 

Про організацію роботи Волочиського

районного суду Хмельницької області

у період виборчого процесу

виборів народних депутатівУкраїни

21 липня 2019 року

 

З метою належної організації роботи Волочиського районного суду Хмельницької області по прийому громадян та розгляду позовних заяв та скарг під час проведення чергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, відповідно до Закону України “Про вибори народних депутатів України”, ст. 278 КАС України,

 

Н А К А З У Ю:

 

  1. Прийом позовних заяв та скарг, що надходитимуть напередодні та після дня виборів ( з 18 по 23 липня 2019 року включно), проводити канцелярією суду щоденно.

  2. В межах робочих днів 18.07.2019, 19.07.2019, 22.07.2019, 23.07.2019 здійснювати автоматичний розподіл справ між суддями

  3. Встановити чергування суддів 18.07.2019:

    17 год.00 хв. - 21 год. 00 хв. - суддя Бабій О.М.

    21 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - суддя Павлова А.С.

    17 год.00 хв. - 21 год. 00 хв. - заступник керівника апарату суду Алієва О.П.

    21 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - керівник апарату суду Кадобна Н.Л.

  4. Встановити чергування суддів 19.07.2019:

    16 год.00 хв. - 20 год. 00 хв. - суддя Павлова А.С.

    20 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - суддя Бабій О.М.

    16 год.00 хв. - 20 год. 00 хв. - керівник апарату суду Кадобна Н.Л.

    20 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - секретар суду Чернишкова О.В.

  5. Встановити 20 квітня та 21 квітня 2019 року робочими днями

  6. Встановити наступний графік чергування суддів та працівників апарату Волочиського районного суду 20 квітня 2019 року:

08 год 00 хв. - 20 год.00 хв. - суддя Павлова А.С.

20 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - суддя Бабій О.М.

08 год 00 хв. - 16 год.00 хв. - заступник керівника апарату суду Алієва О.П.

16 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - керівник апарату суду Кадобна Н.Л.

       7. Встановити наступний графік чергування суддів та працівників апарату Волочиського

районного суду 21 квітня 2019 року:

00 год 00 хв. - 04 год.00 хв. - суддя Бабій О.М.

04 год 00 хв. - 08 год.00 хв. - суддя Павлова А.С.

08 год.00 хв. - 20 год. 00 хв. - суддя Бабій О.М.

20 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - суддя Павлова А.С.

00 год 00 хв. - 04 год.00 хв. - заступник керівника апарату суду Алієва О.П.

04 год 00 хв. - 12 год.00 хв. - секретар суду Чернишкова О.В.

12 год.00 хв. - 16 год. 00 хв. - заступник керівника апарату суду Алієва О.П.

16 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - керівник апарату суду Кадобна Н.Л.

       8. Встановити наступний графік чергування суддів та працівників апарату Волочиського районного суду 22 квітня 2019 року:

17 год. 00 хв. - 24 год. 00 хв. - суддя Бабій О.М.

17 год.00 хв. - 21 год. 00 хв. - секретар суду Чернишкова О.В.

21 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - керівник апарату суду Кадобна Н.Л.

       9. Встановити наступний графік чергування суддів та працівників апарату Волочиського районного суду 23 квітня 2019 року:

17 год. 00 хв. - 24 год. 00 хв. - суддя Бабій О.М.

17 год.00 хв. - 21 год. 00 хв. - заступник керівника апарату суду Алієва О.П.

21 год.00 хв. - 24 год. 00 хв. - секретар суду Чернишкова О.В.

       10. Відповідальність за організацію роботи суду під час виборчого процесу покласти на керівника апарату суду Кадобну Н.Л. та заступника керівника апарату суду Алієву О.П.

      11. Призначити відповідальною особою за направлення до суду апеляційної інстанції повідомлень про надходження апеляційних скарг зі спорів виборчої категорії та справ заступника керівника апарату суду Алієву О.П.

 

В.о. голови Волочиського

районного суду                                                             Бабій О.М.