Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Голова Волочиського районного суду Хмельницької області
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію щодо перевірки печаток та штампів
Волочиського районного суду Хмельницької області
1. Відповідно до п.73 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №1893 від 27.11.1998року, та на виконання наказу голови суду №129 від 05.09.2011 року Волочиський районний суд утворює комісію для організації і проведення перевірки зберігання печаток та штампів.
2. Комісія є постійно діючим дорадчим органом і призначається наказом голови суду.
3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, наказами Міністерства Внутрішніх Справ України.
4. Головою Комісії призначається суддя, а членами Комісії – заступник керівника апарату суду та старший секретар суду (секретар Комісії).
5. Секретар складає акти про результати перевірки, здійснює ведення журналу обліку та видачі печаток та штампів, веде документацію Комісії і забезпечує її зберігання.
6. Завданням Комісії суду є організація та проведення перевірки зберігання печаток та штампів.
7. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:
- контролювати дотримання порядку зберігання та використання печаток і штампів,
- проводити службові розслідування з питань порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів.
- інформувати голову суду з питань порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів.
8. Перевірка наявності печаток, штампів здійснюється щорічно Комісією. Про перевірки наявності печаток, штампів робляться відмітки у журналах обліку після останнього запису. У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток, штампів комісія проводить службове розслідування, результати якого оформляються актом довільної форми та доводяться до відома голови суду. У разі втрати печаток і штампів голова судузобов'язаний негайно повідомити про це органи МВС та вжити заходів для їх розшуку.
9. Результати перевірки оформлюються актом довільної форми, який підписується членами Комісії.
10.Обов'язковому обліку підлягають печатки і штампи з повним найменуванням організацій; бланки з кутовими та повздовжніми штампами організацій, що мають необхідний трафаретизований текст документів, які дають право на інспектування, нагляд та відвідування організацій; посвідчення особи, посвідчення про відрядження, а також усі види перепусток, бланки документів про освіту (атестати, дипломи, посвідчення), трудові книжки.
Порядок обліку, зберігання і використання інших видів печаток, штампів і бланків суворої звітності визначається відповідними відомчими інструкціями. Контроль за їх виготовленням, зберіганням та використанням покладається на канцелярію суду та осіб, відповідальних за діловодство.
11. Облік печаток і штампів ведеться у віповідному журналі.
12. Журнали обліку печаток, штампів і бланків включаються у номенклатуру справ, їх аркуші нумеруються, прошиваються і опечатуються.
13. Печатки і штампи повинні зберігатися у сейфах або металевих шафах
14. Печатки і штампи, виготовлені з дозволу органів МВС, здаються для знищення цим органам за місцезнаходженням суду.