flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про комісію щодо перевірок печаток та штампів

27 березня 2013, 10:39

 «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Голова  Волочиського районного суду Хмельницької області



ПОЛОЖЕННЯ
про комісію щодо перевірки печаток та штампів
Волочиського районного суду Хмельницької області

 



           1. Відповідно до п.73 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять          конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №1893 від 27.11.1998року, та на виконання наказу голови суду №129 від 05.09.2011 року Волочиський районний суд утворює комісію для організації і проведення перевірки зберігання печаток та штампів.


          2. Комісія є постійно діючим дорадчим органом і призначається наказом голови суду.

 
          3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, наказами Міністерства Внутрішніх Справ України.


       4. Головою Комісії призначається суддя, а членами Комісії – заступник керівника  апарату суду та старший секретар суду (секретар Комісії).


          5. Секретар  складає акти про результати перевірки,  здійснює ведення  журналу обліку та видачі печаток та штампів, веде документацію Комісії і забезпечує її зберігання.


             6. Завданням Комісії суду є організація та проведення перевірки зберігання печаток та штампів.


          7. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:
- контролювати дотримання порядку зберігання та використання печаток і штампів,

- проводити службові розслідування з питань порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів.

- інформувати голову суду з питань порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів.


         8. Перевірка   наявності   печаток,   штампів   здійснюється   щорічно  Комісією. Про перевірки наявності печаток,  штампів робляться відмітки у журналах обліку   після  останнього запису.  У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток,   штампів    комісія   проводить    службове розслідування, результати якого оформляються актом довільної форми та доводяться до відома голови суду. У разі  втрати  печаток  і  штампів   голова судузобов'язаний  негайно повідомити про це органи МВС та вжити заходів для їх розшуку.

            9. Результати перевірки оформлюються актом довільної форми, який підписується членами Комісії.

         10.Обов'язковому обліку підлягають печатки і штампи з повним найменуванням  організацій;  бланки  з  кутовими  та  повздовжніми штампами  організацій,  що мають необхідний трафаретизований текст документів,  які  дають  право   на   інспектування,   нагляд   та відвідування   організацій;  посвідчення  особи,  посвідчення  про відрядження,  а також усі види перепусток,  бланки документів  про освіту (атестати, дипломи, посвідчення), трудові книжки.

          Порядок обліку,   зберігання   і   використання  інших  видів  печаток,  штампів  і  бланків   суворої   звітності   визначається відповідними відомчими інструкціями. Контроль за їх виготовленням, зберіганням   та   використанням   покладається   на    канцелярію суду та осіб, відповідальних за діловодство.

 

               11. Облік печаток і штампів ведеться у віповідному журналі.

 

           12. Журнали обліку печаток,  штампів і бланків включаються  у номенклатуру   справ,   їх   аркуші  нумеруються,  прошиваються  і опечатуються.

 

         13. Печатки  і  штампи  повинні  зберігатися  у  сейфах   або металевих шафах 

 

         14. Печатки і штампи,  виготовлені  з  дозволу  органів  МВС, здаються   для   знищення   цим   органам   за   місцезнаходженням суду.