flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

За 2016 рік

04 січня 2017, 10:50

 

АНАЛІЗ

стану організації роботи зі зверненнями громадян протягом 2016 року

 

У Волочиському районному суді здійснюється всебічне, об'єктивне та повне з'ясування обставин, викладених у зверненнях. Відповіді на звернення надаються з додержанням строків, встановлених Законом України ''Про звернення громадян''.

При наданні відповідей на звернення громадянам роз'яснюються вимоги ст. 17 Закону України «Про звернення громадян» щодо права в установленому чинним законодавством України порядку оскарження.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, запобігання проявам корупції серед працівників апарату суду та суддів, керуючись Законами України "Про звернення громадян", "Про засади запобігання і протидії корупції" та на виконання  Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" від 07.02.2008 № 109/2008, у Волочиському районному суді функціонує "телефон довіри".

Недоліків в організації роботи із зверненнями громадян не виявлено.

Протягом звітного періоду до суду зверталися громадяни із усними зверненнями, про що зроблено відповідні записи у журналах прийому громадян головою суду та керівником апарату в кількості 42 осіб.

Громадяни переважно зверталися за консультаціями з наступними запитаннями:

вимоги до позовної заяви, ставки судового збору, звернення до відділу державної виконавчої служби щодо виконання, графіки та адреси судів України, порядок ознайомлення з архівними справами, щодо вакантних посад в суді, новини процесуального законодавства, тощо.

Усі звернення надійшли від громадян, які було розглянуто невідкладно на особистому прийомі громадян головою суду та керівником апарату, заявникам надано вичерпну відповідь.

Протягом звітного періоду надійшли:

1.      4 заяви від Маначинського С.Я. про роз”яснення порядку оскарження дій сусідів; про видачу довідки про наявність земельної ділянки; про обговорення дій Хмельницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно.

2.      Заява Школяра В.І. про надання допомоги з оскарження дій слідчих органу внутрішніх справ.

3.      Заява Рудака М.П. щодо факту вчинення злочину ПАТ КБ “Приватбанк”

Усі заяви розглянуто в межах передбачених Законом України “Про звернення громадян”.

В суді заведено журнал реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян, на усі звернення заведено справи та реєстраційно-контрольні картки.

Скарги на дії працівників суду та організацію роботи суду на розгляд не надходили.

Станом на 01.01.2017 року нерозглянутих звернень немає.

 

Керівник апарату

Волочиського районного суду                                                             Н.Л. Кадобна